gyakran ismételt kérdések
GY.I.K.
Ha kérdésed van, nézd át ezt az oldalt. ITT összegyűjtöttük a leggyakrabban feltett kérdésekre a válaszokat.
Ha mégsem találod amire kíváncsi vagy, hívj fel minket!
1. Mit kapsz pontosan, ha VR sisakot bérlesz tőlünk?
Akár az Oculus Go-t választod, akár az Oculus Quest-et mindkét esetben kapsz
- egy Virtuális Valóság sisakot,
- kézi kontroller(eke)t
- töltőt és töltőkábelt
- előre feltelepített játékokat és alkalmazásokat.
Az Oculus Quest-hez bérelhetsz egy Google ChromeCast készüléket is, ami abban az esetben hasznos, ha van HDMI bemenet a TV-den és szeretnéd, hogy a család többbi tagja is lássa, amit te látsz a szemüvegben.
2. Átvétel és szállítás
Az általad kiválasztott napon a csomagodnak megfelelő idősávban a megbeszélt időben kiszállítjuk Neked a megadott címre a sisakot (sisakokat). A sisakokat minden esetben mi szállítjuk ki Neked és hozzuk is
el Tőled. Mivel a szolgáltatásunk tartalmazza a VR-sisakok helyszíni beállítását, amikor közösen a helyszínen meggyőződünk azok tökéletes állapotáról, ezért fontos, hogy a helyszínen adjuk és vegyük is át a sisakot. így nem fordulhat elő, hogy nem tudod beüzemelni, és megelőzünk minden félreértést az eszköz(ök) állapotával és a kaucióval kapcsolatban.
A sisak(ok) átvételekor aláírjuk az átadás – átvételi bérleti szerződést, ami tartalmazza a sisakok megfelelő állapotának igazolását. Ugyanígy vesszük át tőled a sisako(ka)t.
3. Szállítási díj
Mivel minden esetben mi szállítjuk a sisakot, így a számla tartalmazza a szállítási díjat is. A szállítási díj oda – vissza szállítást tartalmazza.
Itt tudod megnézni a szállítási cím alapján a szállítási díj pontos összegét.
4. Mikor kell kifizetni a bérleti díjat és a kauciót?
Ha átutalással fizetsz, akkor küldjük a díjbekérőt, ami tartalmazza a bérleti díjat és a kauciót is. Ezt kell átutalnod. Az átutalásnak a szállítás napja előtt kell megérkeznie. A fizetést követően kapod meg az e-számlát.
Készpénzes fizetés esetén az eszközök átadásakor kell fizetni. Ebben az esetben is e-számlát állítunk ki.
5. Tudnivalók a kaucióról
Az általad bérbe vett eszközök jelentős értékűek, ezért a bérlési díj mellett kauciót is kérünk, amit minden esetben teljes egészében visszafizetünk, ha a sisak(ok) hibátlan állapotáról meggyőződtünk azok visszavételekor. Ezt az általunk aláírt visszavételi nyilatkozat fogja igazolni. (A kaució fizetéséről az 1. pontban olvashatsz.) Ezért kérlek a bérlésnél számolj a kaucióval is. Ennek összege Sisakonként eltérő. forintos kaucióval, mely természetesen sérülés mentes eszközvisszajuttatásnál hiánytalanul vissza jár.
Amennyiben a sisak(ok) megsérülnek a használat során, úgy a kaució a sérülés mértékétől függően részben vagy nem kerül visszafizetésre.
A kauciót visszakapom?
A kaució teljes összegét visszafizetjük, ha a sisak(ok) hibátlan állapotáról meggyőződtünk azok visszavételekor. Ezt az általunk aláírt visszavételi nyilatkozat fogja igazolni.. Amennyiben a sisak(ok) megsérülnek a használat során, úgy a kaució a sérülés mértékétől függően részben vagy nem kerül visszafizetésre. A készpénzben fizetett kauciót készpénzben, a bankkártyával vagy átutalással történő fizetés esetén a kauciót átutalással a sisak(ok) átvételétől számított 2 munkanapon belül utaljuk vissza.
6. Milyen idősávokban történik a kiszállítás?
Hétfőn és pénteken 17:00 és 20:00 között. Ezen az idősávon belül egyénileg egyeztetjük a pontos időpontot.
7. Milyen idősávokban történik a sisakok begyűjtése?
Hétfőn és pénteken 08:00 és 10:00 között vagy az azt megelőző este: 19:00 és 21:00 között.
Ezeken az idősávokon belül egyénileg egyeztetjük a pontos időpontot.
8. Kapok segítséget a VR összeszereléséhez?
Igen, minden esetben segítünk beüzemelni a saját virtuális valóságodat. A helyszínen wifi-re csatlakoztatjuk és közösen leellenőrizzük az eszközt.
9. Hol használhatom a sisakot?
A szerződés kizárólag a kiszállítási címen való, beltéri használatra jogosít fel. Ezzel szeretnénk megelőzni a szállítás során esetleg bekövetkező sérüléseket. A kültéri használat azért is kerülendő, mert ha erős napfény éri a lencséken keresztül a kijelzőt, akkor a kijelző kiéghet. Emiatt kérjük lakásban se hagyják a szemüveget napos helyen.
10. Kell-e szerződést kötni a bérlésről?
Igen, minden esetben szerződést kötünk a VR sisakok bérléséről. Ennek tartalmát meg tudod nézni itt. (Ide belinkelném)
A szerződéskötéshez meg kell adnod az adataidat: Név, Lakcím, Születési hely, idő, Anya neve, Személyi igazolvány száma, E-mail cím, Telefonszám, Lakcím, Kiszállítási cím (ahol használni fogod a sisakot).
- Megrendeléskor a díjbekérővel együtt elküldjük Neked e-mailben a bérleti szerződést, amit átnézhetsz és ellenőrizhetsz.
- A sisak(ok) átadásakor fogjuk aláírni a szerződést (az átvételi nyilatkozattal együtt), amihez szükség lesz a személyi igazolványod és lakcímkártyád bemutatására, melyek adatainak tökéletesen egyezniük kell a szerződésden foglalt adatokkal. A szerződéskötéshez a eszköz bérlőjének személyesen kell jelen lennie.
11. Mi van ha még nem akarom visszaadni az eszközöket?
Erre természetesen van lehetőséged! Ha tetszett a kalandozás a virtuális valóságban, és szeretnéd meghosszabbítani a sisak(ok) bérlését, érdeklődj nálunk! Legegyszerűbb, ha felhívsz minket.
12. Biztonságos átadás. Hogyan kezeljük a járványt?
Fontos számunkra, hogy a sisakok átadása biztonságosan történjen. Munkatársunk természetesen az átadás egész ideje alatt maszkban lesz, és erre kérünk Téged is.
A sisakok teljes felületét minden alkalommal fertőtlenítjük, miután visszavesszük, és átadás előtt ezt megtesszük még egyszer.
Nem szállítunk olyan helyre, ahol valaki karanténban van. Légy szíves, a megrendelésnél ezt vedd figyelembe! Ha betegnek érzed magad, kérünk, hogy akkor se vedd igénybe a szolgáltatásunkat!